Regulamin Graczy!
1. Kultura i zachowanie:
1.1 Nie przeklinamy w żadnej formie.
1.2 Zakaz ukrywania przekleństw pod innymi znakami, tak aby były one wciąż czytelne dla innych graczy lub można było odczytać treść wyrazu jako jako wulgarną
1.3 Zakaz przeklinania w językach obcych
1.4 Zakaz używania skrótów od wyrazów niecenzuralnych.
1.5 Omijanie w jakikolwiek sposób zakazu przeklinania, będzie potraktowane jako przekleństwo.
1.6 Obrażanie graczy jest surowo zabronione!
1.7 Niedozwolone są nicki zawierające przekleństwa oraz treści rasistowskie i narażające czyjeś godności!
2. Rozmowa
2.1 Staraj się tak rozmawiać z graczami aby nie musieli się zastanawiać o co Ci chodzi.
2.2 Nie krzycz do mikrofonu.
2.3 Nie nadużywaj klawiatury, nie spamuj (flooduj)
2.4 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych innych niż www.CSCenter.PL.
2.5 Zakazane jest reklamowanie jakichkolwiek serwerów.
2.6 Zakazane jest reklamowanie Cheatów, skryptów i innych niedozwolonych aliasów.
2.7 Jeżeli masz pytania lub informacje dla admina np. o AFK naciśnij klawisz say_team wciśnij @ i po spacji pisz treść.
3. Rozgrywka
3.1 Zabronione jest wyrzucanie bomby w niedostępne miejsca.
3.2 Zabronione jest podkładanie tak zwanej cichej bomby.
3.3 Zabronione jest wchodzenie na bugi, chodzenie po niebach i tym podobne.
3.4 Speactor (obserwatorzy) będą wyrzucanie przez adminów po 2/3 rundach nie obecności, jeżeli gracz powiadomi admina to wtedy może liczyć na dłuższy czas obserwacji (do 6/7 rund)
3.5 Absolutny zakaz używania skryptów, cheatów i innych niedozwolonych aliasów!
3.6 Absolutny zakaz używania vt, ts oraz innych programów i komunikatorów, które dają przewagę podczas gry (tzw. info).
3.7 Obowiązkiem każdego gracza jest granie drużynowo.
3.8 Absolutny zakaz używania tarczy.
3.9 Podszywanie się pod administratora serwera oraz administrację forum cscenter.pl (dotyczy to nicków adminów serwerów sieci CSCenter.pl, moderatorów, global moderatorów i h@) , a w tym używanie jego nicku podczas gry jest zabronione. Jeżeli gracz używa nicku admina i nie zmieni go po ostrzeżeniu, zostanie ukarany banem na 30 minut.]
Regulamin Admina!
1. Admin służy pomocą, jeżeli gracz spyta się o rzecz dotyczącą serwera admin musi odpowiedzieć!
2. Jeżeli gracz zgłasza że ktoś oszukuje admin musi wejść na spect nakręcić demo a następnie zbanować.
3. Admin to też gracz, nie może się wywyższać, jeżeli widzisz takie zachowanie zgłoś to na forum.
4. Zakazane jest zmienianie mapy bez vote! Admini którzy mają tylko wszystkie flagi mogą jedynie to robić.
5. Admin może zarządzić głosowanie nie wcześniej niż po 3 rundach od rozpoczęcia mapy jeżeli liczba graczy spadnie poniżej 10
Kary
1. Nick zawierający przekleństwo - Kick -> Ban do 48 godzin
2. Nadużywanie mikrofonu - Kick -> Ban do 30 minut
3. Wysoki ping - Kick/Ban na 5 minut
4. Spam/Flood - Ban do 3 dni
5. Reklama stron internetowych innych niż cs-knurow.pun.pl, reklamowanie serwerów oraz cheatów - Ban na 7 dni
6. Wyrzucanie bomby w niedozwolone miejsca, korzystanie z bugów na mapach i tym podobne - Ban do 7 dni
7. Kampienie (tzw. siedzenie w jednym miejscu) , gra samodzielna - Slay/Kick/Ban na 5 minut
8. Używanie cheatów, niedozwolonych skryptów i aliasów - Ban na zawsze
9. Używanie vt, ts oraz innych programów i komunikatorów, które dają przewagę podczas gry (tzw. info) - Ban na zawsze
10. Obrażanie:
a) Gracza - Ban do 7 dni.
b) Rodziny gracza - Ban do 7 dni.
c) Admina - Ban do 7 dni.
d) Obraza admina po banie - Ban do 3 dni.
Odwołania od banów/Skargi
1. Odwołanie od bana/skargę składamy według wzoru w odpowiednim dziale. Tematy założone w złych działach oraz te bez zastosowania wzoru będą zamykane bez szans na rozpatrzenie.
2. Nie rozpatrujemy banów poniżej 30 minut. Jeżeli Twój ban już wygasł, a uważasz, że zostałeś niesprawiedliwie potraktowany napisz skargę na odpowiedniego admina.
3. Każdy gracz, który chce odwołać się od bana (prośba o unban) ma 7 dni od daty zbanowania na założenie tematu. Po upływie tego terminu odwołania od banów nie będą rozpatrywane.
4. Jeżeli złapałeś kogoś na łamaniu regulaminu serwera, napisz temat oraz poprzyj go dowodami w postaci screenów lub/i dema. Tematy bez dowodów nie będą rozpatrywane.
5. Ostateczną decyzję w sprawie banów oraz skarg podejmuje administracja forum oraz osoby do tego wyznaczone.
Offline